Moda fascynuje

fashion1

Wreszcie mamy polskiego Vouge’a. Czasopismo kupiłem z czystej ciekawości. Tak jak kiedyś  pierwszy numer Bravo czy Playboya. Zagraniczne edycje  Vouge przeglądałem może z dwa razy w życiu. Podobno cały nakład polskiej edycji rozszedł się w jeden dzień i  ma być dodruk. Od razu widać, że to pismo kocha modę. Są artykuły o bieżących trendach, jest sesja zdjęciowa z ubiorami naszych projektantów, o modzie i sztuce rozmawiają projektantka Barbara Hoff i krytyk sztuki Anda Rottenberg. Oczywiście w pierwszym numerze nie mogło zabraknąć materiału o historii czasopisma. Pismo ma bardzo ciekawy dział kulturalny. Okładkowa sesja z udziałem Anji Rubik i Małgosi Beli podzieliła odbiorców. Uznany fotograf Jurgen Teller przedstawił Polskę i modę po swojemu. Warszawa nie wygląda tu tak pięknie jak w serialach. Jurgen Teller sfotografował też polskie osobowości. Nazwiska imponują Wałęsa, Janda, Gajos, Masłowska, Brodka, Nosowska itd. Są też pierogi czy pasztet. Oczywiście jak przystało na pismo o modzie na kilku stronach pozuje w topowych kreacjach Anja Rubik. Widzieć ubłocone szpilki Jimmy Choo. Bezcenne. Nie będę ukrywał ,że zdjęcia są w moim klimacie. Wspomniana Małgosia Bela pełni w Vouge funkcję redaktorki do zadań specjalnych. W pierwszym numerze czasopisma jej wywiad z Małgorzatą Szumowską i Mateuszem Kościukiewiczem. Ilość reklam w piśmie poraża i to jest chyba jego największą wadą.

Lubię modę. Nie, nie jestem ikoną stylu. Ubieram się raczej casual i w sieciówkach, więc wszelkie porady zostawiam innym. Bardziej interesuje mnie historia, przemysł, kulisy, ten cały blichtr. Obiło Wam się o uszy nazwisko bardzo  znanej i  nie znanej u nas Barbary Hulanicki ? Przeczytajcie książkowy wywiad z panią Barbarą  ( Julita Fibiger: Ważne jest tylko jutro)  Pewnie Wielu z was uzna, że chce mieć taką babcie. Pamiętam jak przypadkowo trafiłem na otwarty dla publiczności pokaz mody w Mediolanie. Byłem dziwnie podekscytowany a jednocześnie rozbawiony tym teatrem, paniami z pieskami ,w kapeluszach, dziwnych okularach. Mógłbym to obserwować przez kilka godzin. Mój kolega stwierdził ,że cała Polska powinna być ubrana w Zienie, Baczyńskie, Paprockich i Brzozowskich  i innych oceniając częstotliwość z jaką celebryci  modowi pojawiają się   w telewizjach śniadaniowych czy portalach. No cóż muszą być znani ,aby potem ktoś uznał ,że ich projekty są warte  określonej ceny. Moda fascynuje.

Dekoracja ścienna Fashion, Kare Design
Poduszka dekoracyjna, Zlote Plakaty
Plakat Champagne, Złote Plakaty
Plakat Like a Wind w czarnej ramie
Talerz porcelanowy, Seletti Toiletpaper
Obraz Woman, Vox
Talerz glamour, różowy beż
Obrączki do serwetek, Philippi
Świeca glamour
Puf grandma, Bloomingville
Wiśnia dekoracyjna cherry, Bloomingville
Wazon multirose gold, Kare Design
Plakat Fashion I, autor: Magdalena Pankiewicz
14 Lubię to
0 Słabe

Zostaw Komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *