Chyba dziś ciężko Wam sobie wyobrazić, żebyście nie mogli kupić czegoś w sieci? Siedem lat temu była redaktorka „Elle Decoration” Delia Fischer dostrzegła lukę w branży wyposażenia mieszkań. Delia Fischer zauważyła, że nie może kupić wybranych przez siebie elementów wyposażenia w jednym miejscu. Tak w kwietniu 2011 roku w Niemczech powstał klub zakupowy Westwing. Pomysłodawczyni została współzałożycielem firmy. Od początku istnienia firma Westwing postawiła na działalność po za granicami Niemiec. Po początkowych sukcesach firma musiała wycofać z mniej obiecujących rynków. Dziś firma jest obecna w 14 krajach na 3 kontynentach zatrudnia 1500 osób. Na wielu rynkach Westwing jest liderem w swojej branży.
Firma chwali się, że wprowadziła do międzynarodowej sprzedaży ponad 3500 marek ( również polskich) a społeczność zakupowiczów liczy 30 milionów członków. Do tego sukcesu przyczynił się również polski oddział Westwing. Każdego ranka na firmowej stronie pojawia się 1000 nowych produktów, wybranych przez stylistki. Firma postawiła na piękne zdjęcia, porady stylistek, wideowywiady z gwiazdami i fotoreportaże z wizyt w pięknych domach. Od dwóch lat klub proponuje również wybrane dodatki pod własną marką Westwing Basics. Dla wszystkich którzy wolą dotknąć i zobaczyć na żywo został otwarty pierwszy w Europie stacjonarny sklep Westwing. Działa on od ubiegłego roku w centrum Arkadia. Najnowszym pomysłem klubu jest odsłona Westwingnow. To odpowiedz dla wszystkich niecierpliwych. Zamawiając z tej strony nie musisz już czekać na dostawę kilka tygodni. Sklep gwarantuje dostępność 15000 artykułów i dostawę od 3 do 5 dni od złożenia zamówienia. Dodatkowo Westwingnow prezentuje co piątek nowe aranżacje pomieszczeń. Wystarczy, że spodoba Wam się jakiś zaproponowany temat, możecie całość lub pojedyncze rzeczy włożyć do koszyka. Westwing ciągle wytrwale tropi i prezentuje nowe trendy no i chyba inspiruje konkurencję