Wszystko zaczęło się od kupy. Na poduszki, kubki, pościel i wiele rzeczy związanych z tym motywem trafiałem wielokrotnie. Zanim kupa zamieniła się w przedmioty, opanowała internet w postaci emotikona. W 2007 roku firma Google zgłosiła się do japońskiego operatora komórkowego, który wcześniej opracował swoje warianty emotikonek. Amerykańskiej firmie zależało na większej obecności w Japonii i Azji. Emoji miały się znaleźć w Gmailu. Wśród „ikonek” znalazła się „postać” kupy. Na początku Google było przeciwne tej emotikonie. Postać została wprowadzona po serii analiz. Na rynek międzynarodowy kupa trafiła w 2008 roku. Chwyciło.
Zawsze myślałem że waginy, penisy, piersi to popularne motywy prezentów na wieczory kawalerskie, panieńskie i osiemnastki . Okazuje się że nie tylko. Niektórzy chcą tak ozdabiać swoje mieszkania. Zresztą zobaczcie sami.